TALLIN W DŹWIĘKACH IBIS MUSIC!

KOMUNIKAT PRASOWY – TALLIN, 02.12.2019

TALLIN W DŹWIĘKACH IBIS MUSIC!

Znana ze swojej pasji do muzyki, marka ibis nie przestaje wspierać wschodzących artystów w rozwoju ich muzycznej kariery. W zeszły piątek, 29 listopada na scenie hotelu ibis Tallinn Center wystąpiła estońska artystka Anna Kaneelina. W wydarzeniu wzięły udział lokalne media, celebryci i influencerzy z całej Europy, w tym także z Polski. To kolejne, po serii koncertów ibis MUSIC 2019 muzyczne wydarzenie, które zapowiada przyszłoroczną kampanię marki.

MAGNETYZUJĄCY KLIMAT ESTONII

Choć tegoroczna kampania ibis MUSIC zakończyła się w sierpniu na scenie Sziget Festival 2019, to pasja do muzyki marki nie przemija. Tym razem lokalne dźwięki rozbrzmiały w stolicy Estonii, w niedawno otwartym hotelu ibis Tallinn Center. Na hotelowej scenie wystąpiła Anna Kaneelina, artystka znana z magnetyzujących i eterycznych dźwięków zaczerpniętych ze świata natury. Po tym muzycznym performance scenę przejęło DJ-duo HOL. To pierwszy tego typu koncert w Tallinie, który jest jednocześnie zapowiedzią przyszłorocznej kampanii marki ibis. W imprezie wzięli udział miejscowi goście, tacy jak m.in. Anni i Tomi Rahula, Inga Tislar, Liina Ariadne Pedanik, Martti Hallik i Anett Kulbin. Nie zabrakło także gości i influencerów z całej Europy, wśród nich: youtuberka Nadia Długosz (@nadiowa), Hanna Iluszczenko (@ihanio) z Polski czy Poussine (@poussine) i Valeriane (@valoumodeuze) z Francji.

Hotele ibis na całym świecie mają jeden cel – sprawić, aby goście poczuli się jak w domu. Pozwala to osiągnąć przytulna atmosfera w każdym z naszych obiektów, która w połączeniu z muzyką, tworzy wyjątkowy nastrój. Muzyka to nasza pasja, dlatego chcemy się nią dzielić ze wszystkimi, którzy nas odwiedzają oraz wspierać młodych artystów – wyjaśnia Madis Laid, dyrektor generalny hotelu ibis Tallinn Center.

Zdjęcia z wydarzenia autorstwa Martina Dremljuga można obejrzeć na stronie internetowej https://www.ibis-music.com.

Z PASJĄ DO MUZYKI

ibis MUSIC to międzynarodowa kampania muzyczna, którą marka ibis organizuje w swoich hotelach na całym świecie, we współpracy ze Spotify i Sony UK 4th Floor. Celem kampanii jest wsparcie wschodzących artystów w rozwoju muzycznej kariery i promocja miejscowych dźwięków poprzez organizację koncertów z muzyką na żywo. W ramach akcji przeprowadzonej w bieżącym roku, na hotelowych scenach w 17 krajach wystąpiło blisko 90 muzyków, którzy zagrali w sumie w 44 kameralnych koncertach. Finałem konkursu był festiwal Sziget 2019, na który trafiła 9 zwycięzców, w tym także reprezentant Polski – krakowski sekstet So Flow. Zwycięzcą tegorocznej rywalizacji została hiszpańska artystka Maria Yfeu, która miała szansę na udział w specjalnych warsztatach mentorskich siedzibie głównej Sony Music w Londynie. Marka ibis już szykuje kontynuację kampanii na przyszły rok.

PIERWSZY W ESTONII

Otwarty w połowie bieżącego roku ibis Tallin Center jest pierwszym hotelem marki w Estonii. Obiekt oferuje gościom 190 nowoczesnych i przytulnych pokoi, salę konferencyjną dla 50 osób oraz bar Charlie’s Corner serwujący warzone na miejscu piwa rzemieślnicze. Hotel jest jednocześnie pierwszym obiektem zaprojektowanym z nowego stylu wystroju marki – AGORA. Dzięki temu charakteryzuje się modułową i elastyczną koncepcją wnętrz z wykorzystaniem industrialnych elementów, które przez swoją prostotę tworzą przestrzeń zachęcającą do społecznej interakcji – tak aby goście czuli się, jak u siebie. Od lotniska obiekt dzieli zaledwie 10 minut jazdy samochodem. Do Starego Miasta, wpisanego na listę światowego dziedzictwa UNESCO, można dotrzeć w zaledwie 20 minut spacerem.

O marce ibis

Od 1974 roku ibis jest innowacyjną marką, która prezentuje otwarte podejście, a w swoich hotelach każdemu gościowi zapewni serdecznie powitanie. Hotele ibis to miejsca sprzyjające nawiązywaniu relacji, nowocześnie zaaranżowane wnętrza, bary sprzyjające relaksowi, restauracje oferujące elastyczne rozwiązania oraz pasja dla nowych gatunków muzyki. Podróżni i lokalni mieszkańcy doświadczą tętniącej życiem atmosfery, a w hotelu poczują się jak w domu. Dzięki powitaniu, mobilnemu zameldowaniu, wyselekcjonowanym listom utworów, a także wyjątkowym koncertom wschodzących muzyków, ibis każdemu ułatwi podróżowanie, sprawi że jest ono przystępne cenowo, jak również przyjemne. Ponad 1 200 hoteli oraz 150 000 pokoi w ponad 65 krajach, sprawia że ibis jest światową marką wśród hoteli klasy ekonomicznej. Ibis to członek Accor, światowej grupy wiodącej prym w zakresie gościnności, oferującej wyjątkowe i niezapomnianie doświadczenia z pobytu w 4 900 hoteli, willi i domów, w ponad 100 krajach.

Authors

*

Top