Influencer marketing TikTok

Popularni polscy TikTokerzy z e-bookiem „Jak zdobyć wymarzonego chłopaka?”

Popularni polscy TikTokerzy z e-bookiem „Jak zdobyć wymarzonego chłopaka?”
Fani polskich TikTokerów mają szansę poznać swoich ulubionych twórców w nowej odsłonie – Pasiek, czyli Jan Marciniak, Cypriano Italiano i Kamil Szymczak stworzyli e-booka „Jak zdobyć wymarzonego chłopaka?”. Wydawnictwo skierowane jest do fanek i fanów TikTokerów, ciekawych ich miłosnych doświadczeń i poglądów na związek, oraz do młodych dziewczyn, które chciałyby wejść w związek, jednak czują się w świecie romantycznych relacji jeszcze nieco zagubione. fansi to start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce od twórców BrandBuddies – czołowej agencji, platformy influencer marketingu w Polsce. Platforma e-commerce umożliwia twórcom/influencerom monetyzację swojej popularności poprzez sprzedaż produktów, usług oraz doświadczeń zaś ich odbiorcom daje dostęp do unikalnych rynkowo dóbr od ich

Warszawa 12 lipca 2021 r.
Informacja prasowa

Popularni polscy TikTokerzy z e-bookiem „Jak zdobyć wymarzonego chłopaka?”

Fani polskich TikTokerów mają szansę poznać swoich ulubionych twórców
w nowej odsłonie – Pasiek, czyli Jan Marciniak, Cypriano Italiano i Kamil Szymczak stworzyli
e-booka „Jak zdobyć wymarzonego chłopaka?”. Wydawnictwo skierowane jest do fanek i fanów TikTokerów, ciekawych ich miłosnych doświadczeń i poglądów na związek, oraz do młodych dziewczyn, które chciałyby wejść w związek, jednak czują się w świecie romantycznych relacji jeszcze nieco zagubione.

TikTok to jedna z najpopularniejszych aplikacji wśród młodego pokolenia. Jak podaje zagraniczny portal businessofapps.com, miesięczny bilans aktywnych użytkowników globalnie wynosi aż 689 milionów.
W Europie liczba ta sięga 100 milionów. Grudzień 2020 roku stanął pod znakiem 6 miliardów pobrań aplikacji łącznie.

Wiodący twórcy aplikacji – Pasiek, Cypriano Italiano i Kamil Szymczak mają szerokie grono fanów
i obserwatorów. Pasiek, najpopularniejszy TikToker roku 2020, ma 2,3 mln obserwujących. Cypriano Italiano może pochwalić się 658 000 obserwatorami na platformie, a grono fanów Kamila to aż 385 000 osób. Twórcy w nowym e-booku dzielą się swoimi miłosnymi doświadczeniami, opowiadają, co doceniają w dziewczynach oraz to, z jakimi trudnościami można mierzyć się w związkach. Chłopaki mówią, jak zrozumieć chłopaków. W końcu kto mógłby to wytłumaczyć lepiej od nich?

Choćby dziewczyna byłaby najpiękniejsza na świecie, lecz miała mało atrakcyjne wnętrze, nie umiałbym z nią być – podkreśla Jan Marciniak (Pasiek).

Popularni TikTokerzy szczerze i bez owijania w bawełnę opowiadają o swoich miłosnych perypetiach.
W e-booku przedstawiają prywatną stronę swojej codzienności. Cypriano Italiano, Pasiek i Kamil Szymczak pokazują, że ich życie to nie tylko ładne i zabawne kadry z TikToka. Choć ich konta
w mediach społecznościowych obserwowane są przez miliony użytkowników, w kwestii uczuć nie różnią się od zwykłych chłopaków – również przeżywają zauroczenia, rozstania, czasem nawet zdrady. Opowiadają o tym, jak trudne są to przeżycia, szczególnie, gdy przyglądają się im tysiące obserwatorów.

A to już wiesz?  Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem

Uważam, że w każdej kobiecie można dostrzec coś pięknego. Facet patrzy na to jak się uśmiechasz, zachowujesz, co mówisz, jak mówisz i myśli sobie: „Jaka ona jest piękna!” – mówi Cypriano Italiano.

Treść e-booka przygotowanego przez ulubieńców publiczności polskiego TikToka niesie ważne przesłanie – bądźcie sobą i nie zapominajcie o swoich wartościach! Szczerość w bliskiej relacji to podstawa, a bez zaufania nie da się zbudować szczęśliwego związku. Dostosowywanie się do innych i udawanie kogoś, kim się nie jest, prowadzi do wielu konfliktów i nieporozumień. A w efekcie… do złamanego serca!

Dobry związek rozwija obydwoje partnerów, motywuje ich by stawali się lepszymi ludźmi – zauważa Kamil Szymczak.

Premiera e-booka „Jak zdobyć wymarzonego chłopka?”, napisanego przez gwiazdy polskiego TikToka, miała miejsce 12 lipca 2021. E-book dostępny jest w sprzedaży na platformie fansi.pl

fansi to start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce od twórców BrandBuddies – czołowej agencji, platformy influencer marketingu w Polsce. fansi to platforma e-commerce umożliwiająca twórcom/influencerom monetyzację swojej popularności poprzez sprzedaż produktów, usług oraz doświadczeń zaś ich odbiorcom dająca dostęp do unikalnych rynkowo dóbr od ich idoli/autorytetów.