Data publikacji: 2018-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Rozmowy o odpowiedzialności” – źródło inspiracji nie tylko dla branży finansowKategoria: BIZNES, KulturaNa rynek trafiła właśnie książka „Rozmowy
Data publikacji: 2020-05-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjątkowe debiuty na aukcji Młoda SztukaKategoria: BIZNES, KulturaWyjątkowe debiuty na aukcji Młoda Sztuka w DESA UnicumWyjątkowe debiuty i najciekawsze prace
Data publikacji: 2019-10-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Festiwal Gier Planszowych w KatowicachKategoria: BIZNES, KulturaPanszówki to świetny sposób na spędzenie rodzinnego dnia. 19 października w godzinach 10:00 do 2
Data publikacji: 2020-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Design. Piękno dla wszystkichKategoria: BIZNES, KulturaPiękno i użyteczność. To dwie najważniejsze cechy otaczających nas przedmiotów.Piękno i użyteczno�
Data publikacji: 2018-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Studenci zaprojektują swoją przyszłość – konkurs GTV DesignKategoria: BIZNES, KulturaZaprojektuj serię akcesoriów meblowych, wciel swój projekt w życie i
Data publikacji: 2018-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zwycięzca programu Masterchef Junior w Empiku SilesiaKategoria: BIZNES, KulturaBartek Kwiecień, zwycięzca programu Masterchef Junior spotka się z fanami 23 maja
Data publikacji: 2016-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Media Markt partnerem Otwartych Drzwi Do KulturyKategoria: BIZNES, KulturaMedia Markt od początku istnienia sieci w Polsce aktywnie angażuje się w działania CSR,
Data publikacji: 2019-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwsza w dziejach ilustrowana historia sztukiKategoria: BIZNES, KulturaGrafika ArtystycznaMożna powiedzieć, że to pierwsza w dziejach ilustrowana historia szt
Data publikacji: 2020-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zamykamy Muzeum – oferujemy zwiedzanie onlineKategoria: BIZNES, KulturaChoć od 7 do 29 listopada, zgodnie z rządowymi obostrzeniami, Muzeum Polskiej Wódki n
Data publikacji: 2018-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów KulturyKategoria: BIZNES, Kultura„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza ws