Musicale

Green Caffè Nero partnerem polskiej premiery najnowszego musicalu „Waitress” w Teatrze Muzycznym ROMA w Warszawie

Informacja dla mediów Green Caffè Nero partnerem polskiej premiery najnowszego musicalu „Waitress” w Teatrze Muzycznym ROMA w Warszawie Warszawa, 25 maja 2021 roku Przygotowania do

Informacja dla mediów
Green Caffè Nero partnerem polskiej premiery najnowszego musicalu „Waitress” w Teatrze Muzycznym ROMA w Warszawie
Warszawa, 25 maja 2021 roku

Przygotowania do polskiej premiery musicalu „Waitress” okazały się idealnym punktem wyjścia do nawiązania współpracy między warszawskim Teatrem Muzycznym ROMA a kawiarniami Green Caffè Nero. Najlepsi bariści popularnych lokali serwujących kawę, ciasta i przekąski przeprowadzili dla aktorów przedstawienia profesjonalne szkolenie z zakresu parzenia kawy, natomiast goście kawiarni Green Caffè Nero oraz fani musicali będą mogli skosztować specjalnie stworzonego na tę okazję „ciastka musicalowego”. Nie zabraknie też konkursów, w których można będzie wygrać zaproszenia na spektakle musicalu, w tym na przedstawienia przedpremierowe. Premiera musicalu „Waitress” już 30 maja 2021 roku.

Wyrazista i aromatyczna kawa w połączeniu z ciastem to jak rozśpiewany musical na artystycznym poziomie. Współpraca Green Caffè Nero z warszawskim Teatrem Muzycznym ROMA przy polskiej premierze musicalu „Waitress” nie powinna być zatem dla nikogo zaskoczeniem. Tym bardziej, że większość akcji najnowszego musicalu na warszawskiej scenie rozgrywa się w przydrożnym barze, w którym serwowana jest kawa oraz wypieki: słodkie i słone tarty.
– Uważamy, że kawiarnie można porównać do teatru i że bar w kawiarni jest jakąś formą sceny. Ze scenografią jakim jest wystrój lokalu, a bariści są aktorami, współpraca z warszawskim Teatrem Muzycznym ROMA jest zatem formą wymiany doświadczeń, bo podobieństw pomiędzy teatrem a kawiarnią jest bardzo dużo – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – W ramach naszego partnerstwa, Sylwester Błażejczyk, manager jakości kawy i Natalia Racka, trenerka, przeprowadzili szkolenie z zakresu parzenia kawy dla aktorów występujących w musicalu. Przekazali im podstawowe informacje, jakie powinien znać każdy barista: jak parzyć espresso, sposoby pienienia mleka, a także jak z uśmiechem obsługiwać gości – dodał Adam Ringer.

Dodatkową atrakcją dla wszystkich gości lokali Green Caffè Nero oraz fanów musicali jest „ciastko musicalowe”, które w okolicach premiery przedstawienia zagości w kawiarniach. Będzie to zupełna nowość, opracowana na bazie bardzo „domowej” receptury, autorsko przygotowanej przez szefa piekarnio-cukierni Muffia, Wojciecha Klimczaka. Jest to krucha tarta wypełniona konfiturą jagodową i udekorowana kremem mascarpone z jagodami – ciastko kolorystycznie w pełni nawiązuje do logo spektaklu. Do wyrobu tarty wykorzystywane są najlepsze składniki, które będą sezonowo zmieniane, w zależności od pory roku i aktualnej dostępności produktów.

W programie przygotowanym do musicalu „Waitress” znajdą się autorskie przepisy do zaparzenia kawy w domu przygotowane przez zespół Green Caffè Nero: Izabelę Sakowską, szefową działu jakości kawy i Sylwestra Błażejczyka, natomiast autorem ilustracji jest maestro Łukasz Kaczmarek.

– „Waitress” to historia kobiety, która próbuje wyrwać się z nieudanego małżeństwa, odzyskać wolność i możliwość samodzielnego decydowania o własnym losie. Liczymy, że ta musicalowa opowieść – wzruszająca i poruszająca, a zarazem pełna humoru i dowcipu – spotka się z uznaniem publiczności i krytyków w Polsce – powiedział Wojciech Kępczyński, dyrektor Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie. – Bardzo się cieszymy z partnerstwa z Green Caffè Nero, ponieważ dzięki współpracy nasi aktorzy mieli okazję poznać tajniki parzenia kawy, przy czym było dużo śmiechu i zabawy. Mamy nadzieje, że efekt będzie znakomity, dzięki czemu widzowie zobaczą i poczują prawdziwość działań aktorów na scenie – dodał Wojciech Kępczyński.

Dla widzów Teatru Muzycznego ROMA i gości kawiarni Green Caffè Nero zorganizowane zostaną konkursy, w których będzie można wygrać zaproszenia na spektakle „Waitress”, w tym na spektakle przedpremierowe. Ponadto pojawiać się będą inne niespodzianki, o których partnerzy będą informować na swoich profilach w mediach społecznościowych w trakcie grania musicalu. Polska premiera przedstawienia w warszawskim Teatrze Muzycznym ROMA odbędzie się 30 maja 2021 roku.

***
O Green Caffè Nero
Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej wspólnej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której można się delektować kawą. Green Caffè Nero posiada 70 kawiarni w Polsce, a każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje. Niedawno została nagrodzona tytułem „Przyjaciela Książki” Polskiej Izby Książki, a także zwyciężyła w konkursie CEE Retailer Award 2020 w Coffeeshop Retailer.
www.greencaffenero.pl

Filozofia marki
Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.
O Teatrze Muzycznym ROMA w Warszawie

Teatr Muzyczny ROMA już od ponad dwudziestu lat przedstawia polskiej publiczności światową klasykę musicalową. Można tu było oglądać takie tytuły jak m.in. „Miss Saigon” „Koty”, „Les Misérables”, „Upiór w operze” czy „Mamma Mia!”. Teatr Muzyczny ROMA jako jedyny w kraju pracuje w oparciu o system przyjęty na Broadwayu czy West Endzie: na Dużej Scenie siedem razy w tygodniu grany jest tylko jeden tytuł – tak długo, jak utrzymuje się zainteresowanie widzów. „Waitress” to dwudziesty pierwszy musicalowy tytuł, który zostanie wystawiony na Dużej Scenie TM ROMA. Dyrektorem Teatru Muzycznego ROMA od 1998 roku jest Wojciech Kępczyński.