Wiadomości branżowe

Trudne pytania inspirują – premiera Bloomberg Businessweek Polska

Trudne pytania inspirują – premiera Bloomberg Businessweek Polska
Chciałbym, by dziennikarze zawsze zadawali mi pytanie dlaczego tak późno coś prywatyzuję, a nie dlaczego to robię ­– mówił minister skarbu Aleksander Grad podczas panelu towarzyszącego oficjalnej premierze polskiej edycji Bloomberg Businessweek.Premiera odbyła się podczas XXI Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju, a w panelu, który poprowadził redaktor naczelny pisma, Michał Kobosko, wzięli udział także Jacek Krawiec - prezes PKN Orlen, Tomasz Zadroga – prezes Polskiej Grupy Energetycznej – Tomasz Zadroga oraz Michał M. Lisiecki - prezes Platformy MediowejPoint Group, wydawcy Bloomberg Businessweek Polska. Uczestnicy mówili m.in. o swoich oczekiwaniach wobec mediów i dziennikarzy, szczególnie dziennikarzy ekonomicznych.Świat zmienia się tak szybko, że uczymy się go każdego dnia. Liczę na to, że dziennikarze też będą przyglądać się tym zmianom i też będą się uczyć – wyciągać z nich wnioski, bo tak naprawdę to jest jeden wózek, na którym jedziemy – tak widzi Tomasz Zadroga.Jacek Krawiec zwracał z kolei uwagę na ogromną rolę rzetelności i profesjonalizmu. Lubię dziennikarzy inteligentnych, takich, którzy

Chciałbym, by dziennikarze zawsze zadawali mi pytanie dlaczego tak późno coś prywatyzuję, a nie dlaczego to robię ­– mówił minister skarbu Aleksander Grad podczas panelu towarzyszącego oficjalnej premierze polskiej edycji Bloomberg Businessweek.

Premiera odbyła się podczas XXI Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju, a w panelu, który poprowadził redaktor naczelny pisma, Michał Kobosko, wzięli udział także Jacek Krawiec – prezes PKN Orlen, Tomasz Zadroga – prezes Polskiej Grupy Energetycznej – Tomasz Zadroga oraz Michał M. Lisiecki – prezes Platformy MediowejPoint Group, wydawcy Bloomberg Businessweek Polska. Uczestnicy mówili m.in. o swoich oczekiwaniach wobec mediów i dziennikarzy, szczególnie dziennikarzy ekonomicznych.

Świat zmienia się tak szybko, że uczymy się go każdego dnia. Liczę na to, że dziennikarze też będą przyglądać się tym zmianom i też będą się uczyć – wyciągać z nich wnioski, bo tak naprawdę to jest jeden wózek, na którym jedziemy – tak widzi Tomasz Zadroga.

Jacek Krawiec zwracał z kolei uwagę na ogromną rolę rzetelności i profesjonalizmu. Lubię dziennikarzy inteligentnych, takich, którzy są przygotowani do wywiadów. Trudne pytania są inspiracją, zachęcają do myślenia, są cenne nie tylko dla odpowiadających, ale także dla pytających. Informacja jest dziś niezbędna do kształtowania poziomu wiedzy w firmach, a wiedza jest niezbędna do podejmowania właściwych decyzji – mówił.

Znaczenie wiedzy i doświadczenia dziennikarzy podkreślał również wydawca Bloomberg Businessweek Polska, Michał M. Lisiecki. Mówił także o roli, jaką zamierza pełnić Bloomberg Businessweek Polska dla polskiego środowiska biznesowego. Wyobraźmy sobie, że możemy przeczytać, jak zachowają się waluty w przyszłym tygodniu, że wiemy jakiej wysokości będą wówczas indeksy i kto, z dużym prawdopodobieństwem, wygra nadchodzące wybory. Takie informacje mają dla świata biznesu ogromne znaczenie i takie wiadomości będzie można znaleźć w polskiej edycji Bloomberg Businessweek Polska – mówił.

A to już wiesz?  NOWY WYDAWCA, NOWE MOŻLIWOŚCI - KAMPANIA REKLAMOWA WPROST

Premiera Bloomberg Buisnessweek Polska była jednym z wydarzeń towarzyskich XXI Forum Ekonomicznego. Wzięło w niej udział prawie 300 gości, w tym wielu prezesów firm, szefów organizacji i instytucji biznesowych oraz przedstawicieli świata polityki i mediów.

Zapis panelu oraz rozmowy z gośćmi Forum Ekonomicznego można obejrzeć na stronie http://forumekonomiczne.wprost.pl/wprost_tv/.

Pierwszy regularny numer Bloomberg Businessweek Polska trafi do sprzedaży już w najbliższy poniedziałek, 19 września. Będzie kosztował 8 zł.

Partnerami Premiery Bloomberg Businessweek Polska są m.in. Orange, PGE, T-Mobile, Landskrone oraz organizacje zrzeszające przedsiębiorców – PKPP Lewiatan i Pracodawcy RP.

Bloomberg Businessweek Polska to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Pismo początkowo będzie się ukazywało jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy Bloomberg Businessweek. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu Businessweek przez Bloomberg w 2009 r. Redaktorem naczelnym Bloomberg Businessweek Polska jest Michał Kobosko. Bloomberg Businessweek Polska ma już również swoje profile w serwisach społecznościowych Facebook i LinkedIn.

Źródło Platforma Mediowa Point Group SA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy