BIZNES Kultura

Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Kultury

Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Kultury
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z

Data publikacji: 2018-12-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Kultury
Kategoria: BIZNES, Kultura

„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy.

Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Kultury BIZNES, Kultura - „NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy.

„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć​ layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.

 

„Warszawskie Domy Kultury. Obudź w sobie dziecko” takie hasło widnienie na stworzonych na potrzeby kampanii layoutach. Autorem projektu jest Antoni Wajda. To artysta wywodzący się ze sceny alternatywnej, którego twórczość zalicza się do działań trash art’owych.

 

Przy okazji współpracy w ramach kampanii „NADAJEMY KULTURĘ” powiedział: -„Jak byłem w podstawówce, to chodziłem do Domu Kultury na zajęcia plastyczne i tam prawdopodobnie nabrałem przekonania, że ładnie maluję”.  Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Zajmuje się malarstwem, rysunkiem i grafiką. 

 

Kampania obejmuje nośniki typu bilbord, citylight i citylightpremium w kluczowych miejscach w Warszawie. Działania promocyjne realizowane będą także na nośnikach w tramwajach, na autobusach, pociągach skm i w Galerii Świętokrzyska. 

 

Głównym celem kampanii „NADAJEMY KULTURĘ”  jest zmiana wizerunku Domów Kultury. 

 

– Zależy nam na tym, by zachęcić mieszkańców Warszawy do sprawdzenia jakie możliwości spędzania wolnego czasu samodzielnie albo z rodziną mają w swojej okolicy i rozważenie przyjścia do najbliższego Domu Kultury. Wg wyników badań zrealizowanych przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy pt. „Jak warszawiacy uczestniczą w kulturze” 95% badanych zapytanych o to, jakie są ich praktyki kulturalne, zadeklarowało oglądanie filmów i seriali. Co było dla badanych warszawiaków największymi barierami przy korzystaniu z oferty kulturalnej? Na samej górze znalazły się brak czasu (62%) oraz zbyt duże koszty (35%).  Współczesna oferta Domów Kultury to odpowiedź na dzisiejsze potrzeby aktywnych warszawiaków. Dlaczego? Bo  jesteśmy na wyciągnięcie ręki zatem blisko i nie trzeba mieć zbyt dużo czasu, by do nas dotrzeć,  a po drugie zajęcia oferowane przez nas mają bardzo przystępne ceny. Mamy nadzieję, że nasz wspólny wysiłek pozwoli nam przekonać mieszkańców Warszawy, że przychodząc do najbliższego Domu Kultury, można nie tylko  wartościowo spędzić czas, ale także nauczyć się nowych rzeczy, a co równie ważne  odkryć ukryty talent i poznać nowych ludzi – dodaje na koniec Agnieszka Jabłońska z zespołu ds. wizerunku warszawskich Domów Kultury.

A to już wiesz?  Burzliwa historia ulicy Warszawskiej – spacer historyczny

 

Za zakup mediów odpowiada zespół ekspertów koordynujący prace nad kampanią „NADAJEMY KULTURĘ”.

 

– W nasze działania  zaangażowali się także artyści – mówi Katarzyna Sajewicz, z Domu Kultury Praga Północ.  Dotychczas wsparli nas: Renata Przemyk https://bit.ly/2LehENA

Zbigniew Hołdys https://bit.ly/2Er4FaU

 I Izabela Dąbrowska https://bit.ly/2Gg9PIv

 

www.nadajemykulture.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Kultury BIZNES, Kultura - „NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy.
Hashtagi: #BIZNES #Kultura

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy