BIZNES Kultura

"Wnętrze z wyobraźnią" – ruszyła druga edycja konkursu Knauf AMF

"Wnętrze z wyobraźnią" – ruszyła druga edycja konkursu Knauf AMF
Trwa druga edycja konkursu „Wnętrze z wyobraźnią" organizowanego przez firmę Knauf AMF. Nowością tegorocznej edycji są dwie ścieżki rywalizacji - osobna dla profesjonalnych architektów i dla studentów kierunków

Data publikacji: 2015-07-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Wnętrze z wyobraźnią" – ruszyła druga edycja konkursu Knauf AMF
Kategoria: BIZNES, Kultura

Trwa druga edycja konkursu „Wnętrze z wyobraźnią" organizowanego przez firmę Knauf AMF. Nowością tegorocznej edycji są dwie ścieżki rywalizacji – osobna dla profesjonalnych architektów i dla studentów kierunków architektonicznych.

"Wnętrze z wyobraźnią" - ruszyła druga edycja konkursu Knauf AMF BIZNES, Kultura - Trwa druga edycja konkursu „Wnętrze z wyobraźnią" organizowanego przez firmę Knauf AMF. Nowością tegorocznej edycji są dwie ścieżki rywalizacji - osobna dla profesjonalnych architektów i dla studentów kierunków architektonicznych.

Konkurs „Wnętrze z wyobraźnią" to wspólna inicjatywa marek AMF i Heradesign należących do Knauf AMF, jednostki biznesowej w grupie Knauf. Po sukcesie organizacyjnym pierwszej edycji konkursu, która odbyła się w 2013 roku, zdecydowano się na jego kontynuację.

Pierwsza edycja naszego konkursu cieszyła się wielkim zainteresowaniem projektantów. Otrzymaliśmy bardzo dużo ciekawych i inspirujących prac, które były dla nas także motywacją do szukania nowych produktów i rozwiązań odpowiadających kreatywności twórców. Teraz szukamy nowej porcji inspiracji, dlatego zdecydowaliśmy się organizację kolejnej edycji konkursu „Wnętrze z wyobraźnią"– mówi Krzysztof Szczepaniak, dyrektor polskiego przedstawicielstwa firmy Knauf AMF.

Ideą konkursu „Wnętrze z wyobraźnią"  jest prezentacja przez architektów najbardziej kreatywnych rozwiązań z zastosowaniem produktów Knauf AMF. Nowością w tegorocznej edycji  jest osobna rywalizacja "dorosłych" architektów i studentów kierunków architektonicznych.

Zadaniem studentów będzie zaprojektowanie aranżacji wnętrz na podstawie zdjęć dostępnych na stronie www.wnetrzezwyobraznia.com.pl, lub własnego autorstwa. Nagradzane będą najbardziej kreatywne pomysły projektowe. Jedynym ograniczeniem jest konieczność uwzględnienia w pracach przynajmniej jednego produktu z asortymentu marek AMF i Heradesign. Na zwycięzców czekają trzy nagrody w postaci designerskich tabletów Lenovo Yoga Tablet 2 (10'').

Podczas, gdy w rywalizacji akademickiej najważniejsze będą idee,  "dorośli" architekci będą chwalić się swoimi realizacjami. W rywalizacji profesjonalistów oceniane będą bowiem zdjęcia już zrealizowanych obiektów, w których wykorzystano produkty Knauf AMF. Autorzy najciekawszych realizacji zostaną nagrodzeni trzema wyjazdami na La Biennale di Venezia 2015. Wycieczka będzie połączona ze zwiedzaniem fabryki Heradesign w Austrii.

A to już wiesz?  Aukcja i wystawa „Design. Piękno na co dzień”

Konkurs rozpoczął się 1 lipca i potrwa do 15 września. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez specjalne jury składające się z ekspertów firmy Knauf AMF.

Harmonogram konkursu:

1 lipca – rozpoczęcie konkursu

15września – ostatni dzień nadsyłania prac konkursowych, zakończenie konkursu

Regulamin oraz więcej informacji o konkursie, dostępne są na stronie www.wnetrzezwyobraznia.com.pl.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
"Wnętrze z wyobraźnią" - ruszyła druga edycja konkursu Knauf AMF BIZNES, Kultura - Trwa druga edycja konkursu „Wnętrze z wyobraźnią" organizowanego przez firmę Knauf AMF. Nowością tegorocznej edycji są dwie ścieżki rywalizacji - osobna dla profesjonalnych architektów i dla studentów kierunków architektonicznych.
Hashtagi: #BIZNES #Kultura

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy